Antwoordservice de perfecte oplossing voor elke ZZP’er

mei 11, 2017 Uit Door

Als zelfstandige zonder personeel bent u een bezige bij. Altijd in de weer. Weinig tijd voor uzelf. Eenmaal op kantoor, na vele klantbezoeken, vele berichten op uw voicemail. Nog meer werk dat op u wacht. Uw klanten hadden uw hulp nodig, wilden u een vraag stellen. Ze wilden gerust gesteld worden, of er was een probleem dat ze niet direct wisten op te lossen. Maar helaas. U was niet bereikbaar. U was onderweg. Of bij klanten. En dan krijgen andere klanten uw voicemail.  Een boodschap achterlaten is niet wat uw klanten willen. Ze verwachten dat u bereikbaar bent. Het liefst 24/7. Maar dat is natuurlijk nooit haalbaar. Of wel? Ga naar de website van Free Voice en ontdek uw mogelijkheden.

Met een antwoordservice altijd persoonlijk contact

Uw klanten verwachten een persoonlijk gesprek te kunnen voeren. Ze willen juist dat persoonlijke contact. Ja, het liefst 24/7. Op momenten dat zij u nodig hebben. Ze willen niet inspreken nadat ze de pieptoon van uw voicemail hebben gehoord. Dat is zo onprofessioneel.

U wilt dat natuurlijk wel. Altijd bereikbaar zijn op werkdagen. Maar u vraagt zich af hoe dat kan. En wat dat kost. Of dat ook binnen uw mogelijkheden ligt. Want een secretaresse of telefoniste in dienst nemen is voor u momenteel geen optie.

Met de antwoordservice van Free Voice geeft u uw klanten wat ze van u vragen. Doorlopende bereikbaarheid. En altijd persoonlijk contact. Met een goed script zullen de medewerkers van Free Voice uw klanten gegarandeerd en op elk gewenst moment netjes te woord staan. Vriendelijk en professioneel. U maakt altijd een prima indruk bij uw klanten.  Zo zijn de operators van Free Voice een prima verlengstuk van uw bedrijf.

Een antwoordservice is heel divers

Bij Free Voice heeft u o.a. drie mogelijkheden voor het beantwoorden van binnenkomend telefoonverkeer. U kunt kiezen uit:

  1. Telefoondienst. Bij deze optie worden bij uw afwezigheid alle binnenkomende telefoontjes direct aangenomen. Uw klanten wordt persoonlijk te woord gestaan. De gegevens van uw klanten worden genoteerd. Ze krijgen het bericht dat u ze terug belt zodra u daartoe in de gelegenheid bent.
  2. Externe receptie. Bij deze optie worden uw klanten te woord gestaan alsof ze spreken met uw eigen receptioniste. Een goed en doordacht belscript helpt de professionele en goed opgeleide operators hierbij.
  3. Service op maat. Bij deze optie worden uw klanten direct doorgeschakeld naar de voor hen juiste personen in kritieke situaties. Bijvoorbeeld voor het melden van een storing, of een overlijden, piekmomenten bij een klantenservice, in geval van nood, constante of opvang van pieken bij een klantenservice.  

Kortom bij Free Voice moet u zijn voor de perfecte Antwoordservice.