Altijd onderweg en toch uw klanten te woord willen staan? U bent een ondernemer die graag zijn klanten te woord staat en dat is begrijpelijk. Als bedrijf wilt u een meerwaarde bieden voor uw klanten. U wilt dat klanten zich vertrouwt en gehoord voelen bij uw bedrijf. Om dit te realiseren is communicatie enorm belangrijk. U moet goed contact onderhouden met uw klanten. Hen bellen voor hun mening en vragen naar mogelijke verbeteringen aan uw producten of diensten. Ook uw klanten moeten makkelijk kunnen communiceren naar uw bedrijf. Wanneer zij vragen of problemen hebben moeten ze snel contact op kunnen nemen met uw bedrijf. Toch is dit vaak voor veel bedrijven lastig. Uzelf bent vaak onderweg en kunt niet zo makkelijk uw klanten te woord staan. Daarnaast zijn uw werknemers vaak ook druk bezig en kunnen ze een telefoontje niet optimaal beantwoorden. Telefoonopname is voor veel bedrijven een discussiepunt. U wilt uw klanten te woord staan, maar u weet eigenlijk niet hoe. Er is een oplossing voor dit probleem. U kunt namelijk gebruik maken van een externe telefoonservice. Deze telefoonservice zorgt voor al uw inkomende en uitgaande telefoontjes. Nu heeft u misschien uw twijfels bij deze telefoonservice. U bent misschien bang dat uw klanten geen persoonlijk contact meer hebben en dat deze mensen geen kennis in uw vakgebied hebben. De antwoordservice-telefoonservice geeft u een eigen telefoniste. Deze telefoniste leest zich in over al uw werkzaamheden en zorgt dat ze kennis heeft van al uw producten. Daarnaast heeft u persoonlijk contact met haar en kunt u makkelijk wijzigingen aangeven. Deze telefoniste kunt u elk moment van de dag inschakelen. Zij kan ook bepaalde telefoontjes doorschakelen naar uw telefoon, zo kunt u (bepaalde) klanten ook persoonlijk spreken. Na elk telefoontje krijgt u een mail of sms (wat u fijn vindt) met alle aantekeningen van uw telefoniste. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |
