Het ideeStel je eens voor, dat je net thuis bent van werken. Je hebt een lange en drukke dag gehad en je kan eindelijk rustig op de bank zitten. Toch is er iets wat je niet lekker zit. Een gevoel dat je iets bent vergeten. Juist ja, je moet nog boodschappen doen. Je stapt in de auto en voor je het weet ben je weer anderhalf uur verder. Die tijd kun je toch veel beter besteden ? Tegenwoordig kun je ook al bij verschillende supermarkten online de boodschappen doen. Maar is het nou niet leuker om ook letterlijk door de winkel te lopen ? Je gaat naar de website en je wordt de regiseur van de video. Oftewel een ‘hands-on experience’. Terwijl je door de winkel loopt, kun je elke kant op lopen die je ook maar wilt en terwijl je door de winkel loopt, kun je allerlei artikelen in je winkelmand doen. Hoe leuk is dat ? Interactivieve videoDit heet een interactieve video. Dit is bedacht om er voor te zorgen dat bezoekers van een website zolang mogelijk worden vermaakt. Oftewel, dat een bezoeker zolang mogelijk op de website blijft. Want hoe langer een bezoeker op een website blijft, des te groter de kans dat de bezoeker ook daadwerkelijk een koop gaat plegen. Om daar voor te zorgen moet de klant dus een beleving meemaken. En zeg nou zelf, is dit een beleving of niet ?! |
https://www.ivorystudio.net/interactieve-video/ |
