Online goed vindbaar zijn

juli 30, 2015 Uit Door

Als bedrijf met eigen website wilt u maar een ding en dat is conversie. Conversie in de vorm van een aankoop of klantgegevens doet er niet toe. Als u streeft naar een hoge conversie, dan zult u eerst bezoekers moeten krijgen. Dit noemen we ook wel traffic. Om bezoekers naar uw website te trekken, zal uw website gepromote moeten worden. Nu kunt u hiervoor de traditionele methoden zoals flyeren voor overwegen, maar het is nog beter om direct in de zoekmachine te adverteren. Als een consument dan naar een product of dienst op zoek is, zou het namelijk helemaal super zijn als u boven aan die zoekopdracht gevonden wordt. Zo krijgt u een flinke stijging in uw bezoekersaantallen en zal uw conversie stijgen.

Er zijn verschillende manieren om uw website hoger in de google ranking te tillen, namelijk adverteren en optimaliseren. Het adverteren verloopt via een dienst die Google Adwords heet. Dit kunt u zelf uitproberen, maar is het best om dit aan een professional over te laten. Deze manier is zeer voordelig voor uw online vindbaarheid en moet u aan een ervaren bedrijf overlaten.

De andere manier is om uw positie in de natuurlijke zoekresultaten te verbeteren ten opzichte van de huidige positie. Staat u bijvoorbeeld pas op de derde pagina van google? Dan kunt u door uw content aan te passen en met behulp van linkbuilding binnen een aantal maanden mogelijk op de eerste pagina staan. Deze linkbuilding is ook een ingewikkeld concept, daarom is het raadzaam om linkbuilding uitbesteden. De zoekmachine optimalisatie wordt dan gedaan door een professional zodat het u geen tijd kost en bovendien gebeurt het gegarandeerd zoals het moet, want er zijn behoorlijk wat eisen die google stelt om aan te voldoen bij het verkrijgen van een hogere ranking in de organische (natuurlijke) zoekresultaten.

http://www.e-conomy.nl/