Uw Beste Bedrijvengids
Image default
Aanbiedingen

Informeer je bezoekers via een infozuil

Het is steeds lastiger om aan goed personeel te komen, er zijn zoveel banen beschikbaar dat je gewoon mazzel moet hebben als mensen bij jou willen solliciteren. En dus zul je aan andere oplossingen moeten werken. Het blijft echter belangrijk om je bezoekers goed te informeren. Dat lijkt wat lastig te worden op het moment dat je niemand achter de receptie hebt zitten om de bezoekers de weg te wijzen. Gelukkig heeft Prestop de infozuil dusdanig ontwikkeld dat je daar écht op kunt vertrouwen.

Waar is een infozuil te gebruiken?

Gebruik een infozuil als wegwijzer binnen je bedrijf. Verwacht je mensen maar heb je geen tijd om bij de deur op ze te wachten? Programmeer de infozuil dan zo dat ze direct weten waar ze naartoe moeten.

Gebruik een infozuil als aanmeldpunt in je praktijk. Iedere patiënt of cliënt die binnenkomt kan zich direct aanmelden bij de infozuil. Jij krijgt daar een seintje van en kunt de mensen, in volgorde van aanmelden, uit de wachtkamer halen.

Gebruik een infozuil op een beurs. Het beursseizoen staat weer voor de deur. Gebruik een infozuil om het publiek meer te vertellen over je bedrijf en de mogelijkheden. Je kunt, dankzij het handige touchscreen, mensen een virtuele rondleiding door je bedrijf geven.

Gebruik een info- en bestelzuil in de horeca. Je klanten kunnen dan via de zuil bestellen en betalen en jij hoeft er alleen nog maar voor te zorgen dat de bestelling naar de juiste tafel wordt gebracht.

Er zijn nog veel meer mogelijkheden

Zo kun je een infozuil of info-tafel ook gebruiken bij het naar wens samenstellen van een auto. Je klanten kunnen, ook weer dankzij dat handige touchscreen, zelf alle accessoires “op de auto plaatsen”. Je zult zien dat dat de verkopen enorm stimuleert.

En wat denk je van het plannen van een complete verbouwing? Ook daar kan een infozuil je goed van dienst zijn. Je kunt dan inzichtelijk maken wat er allemaal moet gebeuren maar ook wat het resultaat van al dat harde werken zal zijn. Twijfelen je klanten nog over de inrichting van, bijvoorbeeld, de keuken? Dan kun je de infozuil gebruiken om deze telkens net iets anders in te richten. Net zo lang tot de keuken helemaal naar wens is.